SEO یا سئو چیست و هر آنچه بایستی در مورد مزایای سئو بدانید
نوشته شده توسط : hamed

هنگامی دنبال چیزی می گردیم اولی مورد‌ای   سئو در مشهد   که برای کاوش سراغ آن می رویم گوگل میباشد، برای مثال میخواهیم قالی‌های منزل را به قالیشویی بدهیم اولی کاری که می کنیم جستجوی کلمه و واژه قالیشویی میباشد و گهگاه ممکن میباشد نام محله خودمان را نیز در انتهای کلمه و واژه اضافه کنیم، از جمله کاوش کنیم قالیشویی تهرانپارس یا این که قالیشویی جنت‌آباد تا بتوانیم یک قالیشویی مطلوب را پیدا کنیم.

درحال حاضر پرسش اینجاست که آن قالیشویی که شما بعداز کاوش در گوگل مشاهده می کنید چه‌گونه در آیتم‌های نخستین به شما اکران داده گردیده است؟

 

یک وب سایت به چه شکل در حاصل اول گوگل اکران داده میشود؟
شاید تصور کنید شانسی میباشد و یااینکه گوگل خودش تصمیم می گیرد که کدام وبسایت را در حاصل فراتر اکران دهد، البته در واقع اینطور وجود ندارد!

مورد این میباشد که گوگل به وب سایت‌هایی که اثبات نمایند لیاقت منزلت‌های اولیه را دارا هستند مرتبه‌های بهتری می دهد، اینجا پرسش دیگری مطرح می شود که‌این لیاقت به چه شکل معقول می‌گردد؟

اینجاست که به واژه و کلمه بهینه سازی می‌رسیم که در معنای ایفا عملیاتی روی وبسایت هست که به گوگل ثابت نماید اینجانب لیاقت درجه‌های اولیه را دارم.seo بهینه سازی مخفف واژه و کلمه Search Engine Optimization در معنای سئو تارنما برای موتورهای کاوش است. این واژه و کلمه انگلیسی وقتی ساخته شد که روند وصال یک وبسایت به جايگاه‌های اولیه گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌اقتدار با اجرای آن سکو‌های نیکی در گوگل کسب کرد. می‌اقتدار بیان کرد seo، راهکاری برای ارتقاء ترافیک وبسایت و کسب رده خوب در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد که با رعایت راهبرد‌ها و تکنیک‌هایی که در نصیب فنی وب سایت و ساخت و ساز محتوا و همینطور عملیاتی که بیرون از تارنما بر روی آن اجرا میشود به ارتقاء آمار بازدید وبسایت و درنتیجه فروش تارنما یاری می‌نماید.

می‌اقتدار عملیات بهینه سازی وبسایت را به سه طرز متعدد جاری ساختن بخشید:

seo کلاه سیاه یا این که عملیات خلافکارانه
بهینه سازی کلاه خاکستری یا این که عملیات سلامت با یه خرده تخلف
seo کلاه سپید که عملیات به طور کامل رسمی میباشد
عالی بدیهی میباشد که در نحوه کلاه سیاه اجرای عملیات غیر رسمی میباشد و شاید حاصل زودتر به کاغذ اولیه گوگل برسند یا این که شاید هم شما بوسیله گوگل شناسایی و جریمه گردید.

در طریق کلاه خاکستری و سپید عملیات رسمی میباشد ولی در نحوه خاکستری گهگاه تخلفات کوچکی برای فریب گوگل ایفا می‌گردد که در طرز کلاه سپید ایفا نمی شود.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: